// Publicis Merchant // konec Publicis

KERESKEDELMI FELTÉTELEK

1.       ÁLTALÁNOS MEGÁLLAPODÁS

1.1 A felek azonosítása. Ezek a feltételek szabályozzák a Framee International s.r.o. közötti kapcsolatot. ID: 25764411 (a továbbiakban: "mi") és Ön, mint ügyfelünk (a továbbiakban "Ön" vagy "ügyfél").

1,2 Meghatározás. A jelen Általános Szerződési Feltételekben különösen a következő kifejezések kerülnek felhasználásra, amelyekhez az alábbi jelentés tartozik:

1,3 Az ár azt az árat jelenti, amelyet Ön köteles fizetni nekünk az Áruk szállításáért, beleértve a választott szállítási mód és az Áruk kifizetésének díját, amelyet a Megrendelésben foglalunk össze.

1.3.1 Portál: a spinkids.hu címen található internetes portálunk, ahol megtekintheti ajánlatunkat.

1.3.2 Feltételek: a Framee International s.r.o. jelen szerződési feltételei

1.3.3 Szerződés: ingó vagyon vásárlására kötött szerződés, melynek alapján a megrendelt Árut kiszállítjuk Önnek, és Ön köteles az Árat nekünk megfizetni. Ezek a feltételek a Szerződés szerves részét képezik.

1.3.4 Reklamációs szabályzat az Árukkal kapcsolatos reklamáció feltételeit jelenti. A panaszkezelési szabályzat a jelen Feltételek részének tekintendő.

1.3.5 Áruk: egyedi termékek, amelyeket a Portálon kínálatunkban talál. A kiválasztott áruk értékesítésének feltétele lehet, hogy Ön vagy az Ön nevében eljáró személy nagykorú legyen, azaz általában betöltötte a 18. életévét.

1.3.6 A telephelyünk a Framee International s.r.o. címen működő telephelyünk. Dopravní 500/9, 104 00 Prága.

1.3.7 Polgári törvénykönyv a 89/2013. sz. Polgári Törvénykönyv, a módosított törvény.

1.3.8 Panaszok megoldása. Lehetséges javaslatait és panaszait az info@spinkids.hu ügyfélszolgálati e-mail címen kezeljük.

2.       INFORMÁCIÓK A KÖTÖTT SZERZŐDÉS JELLEGÉRŐL

2.1 Annak érdekében, hogy jogi kötelezettségeinek teljesítése érdekében az alábbiakban közöljük azokat az információkat, amelyeket meg kell adnunk, mielőtt szerződést köt velünk.

2.2 A távközlési eszközök használatának költségei. A távközlési eszközök használatáért, amelyeken keresztül kapcsolatba lépünk Önnel és megkötjük a Szerződést, az Áron túl nem számítunk fel költséget. Ezért nem számítunk fel díjat az Önnel való internetes vagy telefonos kommunikációért. Ez azonban nem zárja ki annak lehetőségét, hogy internetszolgáltatója, telefonszolgáltatója stb. díjat számítson fel a Portál eléréséért, a velünk való kommunikációért stb.

2,3 Felügyeleti hatóságok. A tevékenységünket felügyelő felügyeleti hatóságok, amelyekhez panasz esetén fordulhat, a Cseh Kereskedelmi Felügyelőség, az illetékes Kereskedelmi Iroda és a Személyes Adatvédelmi Hivatal. Uniós szinten panaszával a Cseh Köztársaság Európai Fogyasztói Központjához fordulhat.

2.4 Bíróságon kívüli vitarendezés. Abban az esetben, ha Ön fogyasztó, és Ön és köztünk a Szerződésből eredő fogyasztói vita merül fel, amelyet közös megegyezéssel nem tudunk megoldani, javaslatot tehet a vita peren kívüli rendezésére a kijelölt szervezetnél, fogyasztói viták peren kívüli rendezésére, amely a Cseh Kereskedelmi Felügyelet.

2,5 A megállapodás fenntartása. A Megrendelés általunk történő sikeres elfogadása esetén visszaigazolást küldünk Önnek, amely a jelen Feltételekkel együtt a Szerződés szöveges változatát alkotja. Elmentheti és kinyomtathatja a Megrendelés leadási internetes űrlapot, a Megrendelés visszaigazolását és a jelen Feltételeket. Az Önnel kötött Szerződést belső céljaink érdekében elektronikus formában tároljuk, ezért nem lehet hozzáférni.

2,6 Szerződés nyelve. A szerződés cseh nyelven jön létre.

2,7 A Szerződés megkötéséhez és az adatok helyesbítéséhez vezető lépések. Portálunk egy interaktív webes felületen és egy webes űrlap kitöltésével teszi lehetővé a szerződés megkötését köztünk és Ön között. Mielőtt beküldene egy internetes űrlapot, áttekintheti, módosíthatja és javíthatja az abban megadott adatokat.

2,8 Magatartási kódex. Szolgáltatásaink nyújtásakor a vonatkozó jogszabályoknak és belső adatvédelmi szabályzatunknak megfelelően járunk el. Ezek a belső szabályzataink nem nyilvánosak.

3. ÁRUK MEGRENDELÉSE ÉS A SZERZŐDÉS MEGKÖTÉSE

3.1 Termékajánlat. Portálunkon olyan Áruajánlatot teszünk közzé, amelyre Megrendelés is kiadható. A Megrendelés szerződést köt Ön és köztünk. Fenntartjuk a jogot az Áruk ajánlatának bármikori megváltoztatására vagy visszavonására.

3.2 Ajánlatunk elfogadása. Ha sikeresen elküldi a Megrendelést a Portálon keresztül, ajánlatunk elfogadása Szerződést hoz létre köztünk és Ön között. Ajánlatunk módosítással vagy eltéréssel történő elfogadása nem lehetséges, az Ön részéről viszontajánlatnak minősül. A Megrendelés sikeres feladása után az alábbi 3.4. bekezdésnek megfelelően visszaigazolást küldünk Önnek.

3.3 Áruk kérésre. Előfordulhat, hogy nem tudjuk garantálni az Áruk azonnali elérhetőségét. Abban az esetben, ha egy adott Áru „Kérésre” jelzéssel van ellátva, az Áruk elérhetőségét, így a Megrendelés kibocsátásának lehetőségét az Ön megkeresése alapján az Áru elérhetőségére vonatkozó részletesebb információk megküldésével igazoljuk vissza. Ha az Áruk ismét elérhetőek lesznek, e-mailben értesítjük, hogy ezekre a célokra adta át nekünk.

3.4 A rendelés ellenőrzése. A Megrendelés elküldése előtt ellenőrizheti és adott esetben módosíthatja a megadott adatokat. A sikeres elküldésről és a Megrendelés elfogadásáról automatikus visszaigazolást készítünk, amely jelen Feltételekkel együtt a Szerződés szöveges változatát alkotja.

3,5 A Megrendelés törléset. A Rendelést a Megrendelés visszaigazolásáig törölheti. A Megrendelés visszavonása a Szerződés megkötését követően csak előzetes közös megegyezéssel és kölcsönösen elfogadott feltételekkel lehetséges.

4. FIZETÉSI FELTÉTELEK

4.1 Ár. A weboldalunkon feltüntetett árak az ÁFA-t és minden kapcsolódó díjat tartalmaznak. Az árat egyértelműen összefoglaljuk Önnek a Megrendelésben, ill a megerősítésében. Felhívjuk figyelmét, hogy az ár a választott szállítási módnak és az Ön által választott fizetési módnak megfelelően hozzáadódik az Áru árához. Nem kérünk letétet.

4.2 Fizetési módok. A Megrendelésben szereplő összesítés szerinti árat a Portálunkon a rendelési felületen megjelenített módokon lehet fizetni. Eltérő rendelkezés hiányában a következő fizetési módok lehetségesek:

4.2.1 GoPay (fizetőkártyák, közvetlen banki csatornák, elektronikus pénztárcák), utánvét, számlaátutalás (ki is tudjuk kapcsolni)

4.3 Fizetési idő. Kérjük, hogy az árat az Áru kiszállítása előtt fizesse ki, ill az Áru átvételekor, illetve esetenként később a megbeszélt határidőn belül, a megállapodás szerinti fizetési mód szerint. Ha az Árat az Áru kiszállítása előtt kell megfizetni, akkor azt legkésőbb a Szerződés megkötését követő 14 napon belül köteles megfizetni a Megrendelés visszaigazolásában szereplő utasítások szerint. Ha az Ár fizetése fizetési szolgáltatón keresztül történik, akkor a kifizetés pénzösszeg jóváírásával történik a fizetési szolgáltatónál vezetett számlánkon.

5.       ÁRUK SZÁLLÍTÁSA

5.1 Szállítási módok. Az Ön által vásárlóként saját maga által választott Áruk szállítási módjai, beleértve a szállítási módok árait, megtalálhatók a Portálon, konkrétan a következő címen: https://spinkids.hu/info/szallitas-es-fizetes. Csak a Cseh Köztársaságban szállítunk árut.

5.2 Tulajdonjog megszerzése. Ön lesz a tulajdonosa azoknak az Áruknak, amelyeket az Áruk átvételekor szállítunk Önnek.

5.3 Szállítási idők. Az áru kiszállítása a lehető legrövidebb időn belül, általában az Ár kifizetésétől vagy a Megrendelés feladásától számított 1-5 munkanapon belül történik, a választott fizetési módnak megfelelően; A szállítási idő a választott szállítási mód feltételeitől függően változhat. Az áru a vevő által a Megrendelésben megadott címre történő kiszállítással minősül kézbesítettnek.

5.4 Áru átvétel. A megrendelő köteles a megrendelt Árut a szállítási módtól függően a megbeszélt időben és helyen átvenni. Ha az Árut fuvarozó szállítja ki, a megrendelő köteles azokat a rendeltetési helyre történő kiszállításkor átvenni. Az Áru átvételének elmaradása esetén jogunkban áll elállni a Szerződéstől, és jogunk van az Áru leszállításával kapcsolatos költségek megfizetésére, ha azokat az Áru átadása előtt nem fizették meg. Ha az árukat ismételten kézbesítjük Önnek, miután Ön nem vette át azokat, jogunk van az ismételt kézbesítéssel járó költségek megtérítésére.

5,5 Az Áruk ellenőrzése. Kérjük, hogy az áru átvételét követően haladéktalanul gondoskodjon az áru megfelelő ellenőrzéséről. Ha az Áru csomagolásán mechanikai sérülést észlelünk, javasoljuk, hogy a fuvarozó jelenlétében készítsen feljegyzést a sérülésről, ami megkönnyíti az esetleges reklamációt. A szállító fuvarlevelének aláírásával Ön beleegyezik az Áru átvételébe, és megerősíti, hogy azok mechanikailag sértetlenül megérkeztek. Ezért aláírás előtt alaposan ellenőrizze a csomagolást. Az Áruk átvételének feltételei a kiválasztott fuvarozótól függően változhatnak.

5.6 Károsodás veszélye. Ha Ön fogyasztó, az Áruk sérülésének kockázata az Áru átvételével száll át Önre. Abban az esetben, ha az Árut sérülten szállítják Önnek, köteles haladéktalanul értesíteni bennünket a kárról, lehetőleg:

5.6.1, e-mailben a info@spinkids.cz címen,

5.6.2, hívja a megadott telefonszámot, majd kövesse a megadott utasításokat.

Ha a a szállítmány már az Áru átvételekor észlelhető, Ön köteles nemcsak minket, hanem a fuvarozót is tájékoztatni a kárról az Áru átvételekor. Megkérheti a fuvarozót, hogy csomagolja ki a sérült küldeményt az átvétel előtt, és ha észleli, hogy az Áru sérült, nem köteles átvenni a szállítótól.

5.7 Vállalkozók szállítása során az Árukban keletkezett károk. Ha Ön vállalkozó, és az Árut fuvarozón keresztül kell kiszállítani, az Áru sérülésének kockázata Önre száll át, ha átadja az Árukat ennek a fuvarozónak. Ha az Áruban a sérülés kockázatának elmúltával megsérül, nem vállalunk felelősséget, és az Áru sérülése nem érinti az Ön teljes árának fizetési kötelezettségét és az Áru átvételi kötelezettségét. Abban az esetben, ha az Árut sérülten kézbesítik Önnek, köteles haladéktalanul követelni az Áru sérülését a szállítótól.

5,8 Áruk Csomagolása. Eltérő megállapodás hiányában az Árukat a megőrzésüknek és védelmüknek megfelelő módon csomagolják.

6.       ELÁLLÁS A MEGÁLLAPODÁSTÓL

6.1 Általánosságban az elállásról. A megkötött Szerződéstől való elállással az eleve megszűnik. Ez azt jelenti, hogy kötelesek vagyunk visszaadni egymásnak mindazt, amit a felmondott szerződés alapján biztosítottunk egymásnak, beleértve az Ön szállítási költségeit is. A Megállapodástól való elállás joga a jelen Feltételekben meghatározott feltételekkel, vagy ha jogszabály úgy rendelkezik, élhet.

6.2 Fogyasztónak törvényes joga. Ha Ön fogyasztó, joga van 14 napon belül elállni a megkötött Szerződéstől, nevezetesen:

6.2.1 az áru átvételétől számítva,

6.2.2 többféle Áru vagy több alkatrész szállítására vonatkozó Szerződés esetén az utolsó áruszállítás átvételének időpontjától,

6.2.3 rendszeresen ismétlődő áruszállításra vonatkozó szerződés esetén az első áruszállítás átvételének időpontjától;

de csak akkor, ha nincs olyan különleges eset, amely kizárja a visszavonást (lásd az alábbi 6.5. bekezdést).

6.3 A fogyasztó szerződéses elállási joga a Szerződéstől. Ezen túlmenően, ha Ön fogyasztó, joga van a megkötött Szerződéstől korábban elállni, a Szerződés megkötésének napjától az Áruk elküldésének napjáig bármikor, amiről tájékoztatni fogjuk Önt.

6.4 Jogunk a Szerződéstől való elálláshoz. Jogunk van a megkötött szerződéstől az Áruk feladásáig bármikor elállni. A visszavonás előtt mindig felvesszük Önnel a kapcsolatot, hogy megállapodjunk a következő lépésről, és közöljük azokat az okokat, amelyek miatt ezt a lépést megtettük.

6,5 A Szerződéstől való elállás lehetetlensége. Önnek nincs törvényes joga elállni a Szerződéstől, különösen a következő szerződések esetében:

6.5.1 élelmiszerek, italok vagy egyéb általános fogyasztási cikkek szállítására, amelyeket a fogyasztó otthonába vagy a fogyasztó által megjelölt más helyre szállítanak,

6.5.2 automaták vagy automatizált kereskedelmi helyiségek használata során kötött szerződések esetében

6.5.3 olyan áruk szállítása esetén, amelyek olyan alkoholos italok, amelyeket csak 30 nap múlva szállítanak ki, és amelyek ára a pénzügyi piac általunk nem befolyásolható ingadozásaitól függ;

6.5.4 az Ön által vagy az Ön számára személyre szabott (pl. üveggravírozás stb.) áruk szállítása esetén,

6.5.5 olyan lezárt csomagolású Áruk szállítására, amelyeket kivettek a csomagolásból, és higiéniai okokból nem küldhetők vissza,

6.5.6 romlandó áruk vagy olyan áruk szállítása, amelyek a szállítást követően visszafordíthatatlanul összekeveredtek más árukkal,

6.5.7 olyan Áruk szállítása, amelyek ára az általunk nem befolyásolható pénzügyi piaci ingadozásoktól függ, és amelyek az elállási idő alatt következhetnek be,

6.5.8 egyéb, ha a törvény előírja.

6.6 A Szerződéstől való elállás módja. Ha Önnek joga van elállni a Szerződéstől, és ténylegesen el kíván állni a Szerződéstől, akkor ezt egyoldalú jogi lépéssel teheti meg, amelyet nekünk kézbesítenek, lehetőleg a Portálon található elállási nyilatkozatminta kitöltésével

6.6.1 e-mailben az info@spinkids.hu e-mail címre; vagy

6.6.2 írásban a telephelyünk címére.

A leiratkozáskor Javasoljuk, hogy adja meg különösen a Megrendelés számát, azon Áru specifikációját, amelyről eláll, a vásárlás dátumát és a kiszállítás dátumát, és mutassa be az Áru vásárlását igazoló dokumentum eredeti példányát vagy másolatát. Azokat a küldeményeket, amelyekről nem derül ki, hogy miért küldték nekünk, minden további nélkül visszaküldjük a feladónak.

6.7 Határidőtartás. Ha Ön fogyasztó, az elállási határidő betartásához elegendő, ha az elállási határidő utolsó napján elküldi nekünk az elállási nyilatkozatot.

6,8 Áru visszaküldése a Szerződéstől való elállás után. Ha Ön eláll a szerződéstől, köteles az árut saját költségén, lehetőleg a szerződéstől való elállással egyidejűleg, de legkésőbb az elállás kézhezvételétől számított 14 napon belül visszaküldeni nekünk, lehetőleg úgy, hogy az árut a telephelyünk címére küldi.

6,9 Az áru visszaküldéskori állapot. Az árukat sérülésmentesen, szennyeződésmentesen, viseletlenül és a használat nyomaitól mentesen kell visszaküldenie nekünk, beleértve az összes tartozékot és dokumentációt, lehetőleg az eredeti csomagolásban (kérjük, vegye figyelembe, hogy ha az eredeti csomagolás, amely az áruk higiéniai tulajdonságait hivatott biztosítani, sérült, az ilyen áruk szállítására vonatkozó szerződés nem vonható vissza a fenti 6.5. pont szerint). Önnek vissza kell juttatnia hozzánk továbbá minden ajándékot és prémiumot, ha azokat a Szerződés alapján az Áruk megvásárlásával kapcsolatban kapta tőlünk.

6.10 Pénzvisszafizetés a Szerződéstől való elállás. Ha Ön, mint fogyasztó eláll a Szerződéstől, a Szerződéstől való elállásról szóló értesítés kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a kifizetett összegeket, de csak akkor, ha Ön visszaküldi nekünk az árukat, vagy bizonyítékot szolgáltat arról, hogy az árukat elküldték nekünk. Kizárólag az Ön részére az Áruk kiszállításáért fizetett költséget térítjük vissza az általunk kínált legolcsóbb hasonló szállítási módnak megfelelő áron. Ha a visszaküldött Áruk értéke a természetük, jellemzőik és funkcionalitásuk megismeréséhez szükségesől eltérő kezelésük következtében csökken, a visszatérítést csökkentjük az Áruk értékcsökkenésének mértékével. A pénzt ugyanolyan módon juttatjuk vissza Önnek, ahogyan azt Öntől megkaptuk, vagy bármely más, általunk elfogadott módon, feltéve, hogy Önnek ezzel kapcsolatban nem keletkeznek további költségei.

7.       KÖVETELÉSEK

7.1 Panaszkezelési eljárás. A leszállított Árukkal kapcsolatos reklamáció feltételeit a Reklamációs Szabályzatban találja. A panaszkezelési szabályzat a jelen Általános Szerződési Feltételek szerves részét képezi.

8.       ADATVÉDELMI INFORMÁCIÓK

8.1 Adatkezelés a Szerződés teljesítése érdekében. A Megrendelésben megadott azonosító és elérhetőségi adatok (például vezeték- és utónév, beosztás, cím, e-mail cím, telefonszám, azonosító szám és adóazonosító szám), a Rendeléssel és az Áruk fizetésével kapcsolatos információk, az Ön és köztünk fennálló kölcsönös kommunikáció adatait (beleértve az IP-címet is), vagy az Ön által más módon közölt információkat a Szerződés megkötése és teljesítése, valamint az abból származó jogok gyakorlása céljából kezeljük, a szerződés lejártáig. a Szerződés esetleges megszegéséből eredő kötelezettségek elévülési ideje. Abban az esetben, ha egyes adatok számviteli vagy adóbizonylatok részét képezik, ezen adatok megőrzési idejére a vonatkozó jogszabályok az irányadók. Az említett adatok rendelkezésre bocsátása és feldolgozása a jelen Szerződésben vállalt kötelezettségeink megfelelő teljesítéséhez szükséges. Mi vagyunk a személyes adatok kezelői, kivéve azokat a más adatkezelőknek továbbított személyes adatokat, akik szerződéses alapon a jogszabályból vagy a Szerződésből eredő kötelezettségek teljesítése keretében (fuvarozóknak) meghatározott tevékenységeket végeznek számunkra. az Áruk Önnek történő leszállítása céljából, fizetési rendszerek üzemeltetőinek az Áru megfelelő hozzárendelése vagy árának visszatérítése céljából, postázási/elosztási/szolgáltatási szolgáltatóknak a törvényben meghatározott feltételek mellett vagy gyártóknak, szállítóknak és forgalmazóknak Az áruk vagy új áruk megfelelő szállításának biztosítása érdekében). Személyes adatait az áruk és szolgáltatások további felajánlása, valamint kereskedelmi üzenetek küldése céljából is feldolgozzuk.

8.2 Személyes adatok védelme. Elkötelezettek vagyunk az Ön által megadott személyes adatok védelme mellett.

8.3 Hozzáférés a személyes adatokhoz. Természetesen Önnek joga van hozzáférni személyes adataihoz. Az Ügyfél tájékoztatást kérhet az adatkezelőtől a személyes adatok kezelésével kapcsolatban, amelyet az adatkezelő köteles indokolatlan késedelem nélkül megadni számára. Az ügyintéző jogosult a tájékoztatáshoz szükséges költségek megfizetését kérni. Azon más személyek konkrét azonosítását, akiknek a fenti célokból személyes adatokat továbbítunk, kérésre közöljük.

8.4 Tájékoztatás a személyes adatok kezeléséről. Ha tájékoztatást kér személyes adatai kezeléséről, kötelesek vagyunk ezt az információt megadni Önnek. Ezen információszolgáltatásért jogosultak vagyunk kártérítést követelni, amely nem haladja meg a jelen tájékoztatás költségeit. Emlékeztetjük, hogy Ön bármikor kifejezheti egyet nem értését személyes adatainak kereskedelmi üzenetek küldése céljából történő kezelésével, valamint bármikor visszavonhatja a személyes adatok más célból történő kezeléséhez adott korábbi hozzájárulását, lehetőleg e-mailben a beérkezett kereskedelmi üzenetben megadott címre vagy utasítások szerint.

8,5 Az Ön jogainak védelme. Abban az esetben, ha úgy gondolja, hogy mi vagy egy adatfeldolgozó az Ön személyes adatait az ügyfél magán- és személyes életének védelmét vagy a törvényt megsértve dolgozza fel, Önnek joga van magyarázatot kérni az adatkezelőtől vagy adatfeldolgozótól, a pontatlanságok kijavítását vagy a jogellenes állapot megszüntetését, különösen a személyes adatok zárolásával, helyesbítésével, kiegészítésével vagy selejtezésével kapcsolatban. Ha a kérés indokolt, az adminisztrátor vagy a feldolgozó haladéktalanul eltávolítja a kifogásolható állapotot. Szeretnénk emlékeztetni Önt, hogy ügyfélként jogosult a személyes adatok törvényes védelméből eredő egyéb jogok gyakorlására is, különösen a személyes adatok védelméről szóló, módosított 101/2000. sz. törvény 11., 12. és 21. szakaszából.

8,6 Hozzájáruláson alapuló adatkezelés. Abban az esetben, ha a jelen Szerződésben vállalt kötelezettségeink teljesítéséhez szükséges adatoktól eltérő személyes adatokat kezelünk, vagy más célból kezeljük ezeket a személyes adatokat, akkor ezt kizárólag az Ön hozzájárulásával végezzük. Ön kifejezetten beleegyezését adhatja nekünk a Szerződés megkötésekor.

8,7Ügyfelek által ellenőrzött. A vásárlással való elégedettséget e-mailes kérdőívek segítségével mérjük a Verified by Customers program keretében, amelyben webáruházunk is részt vesz. Ezeket minden alkalommal elküldjük Önnek, amikor Ön nálunk vásárol, kivéve, ha az egyes információs társadalommal összefüggő szolgáltatásokról szóló 480/2004. sz. törvény 7. szakaszának (3) bekezdése értelmében Ön nem utasítja vissza ezek fogadását. Személyes adatokat a Verified by customers program részeként kérdőívek küldése céljából kezelünk jogos érdekünk alapján, amely abból áll, hogy megbizonyosodunk arról, hogy elégedett-e a tőlünk vásárolt vásárlásával. A kérdőívek küldéséhez, visszajelzéseinek kiértékeléséhez és piaci pozíciónk elemzéséhez a Heureka.cz portált üzemeltető feldolgozót használjuk; ebből a célból adatokat adhatunk át a vásárolt áruról és az Ön e-mail címéről. E-mailes kérdőívek küldésekor személyes adatait nem adjuk ki harmadik félnek saját célra. Az Ügyfélellenőrzött program részeként e-mailes kérdőívek küldését bármikor kifogásolhatja, ha a kérdőívvel együtt küldött e-mailben található hivatkozás segítségével leiratkozik a további kérdőívekről. Kifogása esetén a kérdőívet nem küldjük tovább.

Ön ezt a hozzájárulását a Megrendelőlapon található megfelelő négyzet bejelölésével adja meg, ahol külön tájékoztatást adunk az Ön számára. Ön jogosult arra, hogy ezt a hozzájárulást bármikor visszavonja.

9.       EGYÉB RENDELKEZÉSEK

9.1 Az adatok teljessége. Az Ön felelőssége, hogy teljes körű és valós adatokat és információkat biztosítson számunkra, amelyek ahhoz szükségesek, hogy az árut ki tudjuk szállítani Önnek (különös tekintettel arra, hogy ezek az adatok az Áruk számlázásához és kiszállításához stb. .).

9.2 Kereskedelmi üzenetek küldése. Az ügyfélnek lehetősége van írásban bármikor visszautasítani a Framee International s.r.o. kereskedelmi üzeneteinek küldését.

9,3 Szellemi tulajdon. A köztünk és Ön között kötött szerződés semmilyen módon nem jogosítja fel a szellemi tulajdonjogaink által védett dolgok, például szerzői joggal védett művek, adatbázisok, védjegyek vagy más védett megjelölések használatára.

9,4 Alkalmazandó jog. Az Általános Szerződési Feltételekben vagy a Szerződésben nem szabályozott jogokra és kötelezettségekre a Cseh Köztársaság törvényei, különösen a Polgári Törvénykönyv, a fogyasztóvédelemről szóló 634/1992. sz. törvény, annak módosított változata, valamint az Európai Unió joga az irányadó. Az Általános Szerződési Feltételek vagy a Szerződés és valamely jogszabály közötti ellentmondás esetén - kivéve, ha olyan kérdésről van szó, amely megállapodással eltérően szabályozható - a jogszabály az irányadó.

9,5 Kapcsolatok a nemzetközi elemmel. Az Ön és köztünk fennálló jogviszonyokra a cseh jog az irányadó, amennyiben van nemzetközi elem, és az esetleges jogviták rendezésére a cseh bíróságok illetékesek. Az áruk nemzetközi adásvételi szerződéseiről szóló ENSZ-egyezmény (Bécsi Egyezmény) nem alkalmazandó.

9,6 Elválaszthatóság. Ha a közöttünk és Ön között létrejött Szerződés bármely rendelkezése érvénytelennek vagy végrehajthatatlannak bizonyul, a Szerződés többi része érvényben marad, amennyiben az érvénytelen rész nem köti őket. Ebben az esetben az érvénytelen vagy nem hatályos rendelkezés helyébe egy olyan érvényes és hatályos rendelkezés lép, amely megfelel az eredeti rendelkezés jelentésének és céljának.

9,7 Feltételek módosítása. Ezek a feltételek időről időre változhatnak. Minden megkötött szerződésre a kitöltött Megrendelés Portálon keresztül történő elküldésekor érvényes és hatályos feltételek érvényesek. Kérjük, vegye figyelembe, hogy Szolgáltatásaink következő használatakor ezek a Feltételek eltérőek lehetnek, ezért figyelmesen olvassa el őket szolgáltatásaink minden egyes megrendelése előtt.

9,8 Hatékonyság. A jelen Általános Szerződési Feltételek a 2023. augusztus 7-től megkötött Szerződésekre vonatkoznak.

Prága, 2023. augusztus 7.



REKLAMÁCIÓS SZABÁLYZAT

1.       FOGYASZTÓK ÉS NEM VÁLLALKOZÓK ÁLTAL VÁSÁROLT ÁRUK HIBAKÖVETELÉSE

1.1 Terjedelem. A panaszkezelési szabályzat jelen szakasza csak akkor vonatkozik Önre, ha Ön fogyasztó vagy nem üzleti tevékenységet folytató személy, és szabályozza a mi felelősségünket az adásvételi szerződés alapján Önnek szállított áruk hibáiért.

1,2 Jótállási idő. A jótállás időtartama 24 hónap, használt Áruk esetében 24 hónap, és az Áru átvételétől számítva. Fogyasztási cikkek esetén a legrövidebb eltarthatósági időt, romlandó áruk esetén pedig azt az időtartamot tüntetik fel, ameddig a cikk felhasználható.

1,3 Felelősségünk az Áru hibáiért. Felelősséget vállalunk azért, hogy az Áruk az átvételkor és a jótállási időszak alatt hibamentesek legyenek. Különösen azért vagyunk felelősek, hogy az Áruk

1.3.1 rendelkezik olyan tulajdonságok, amelyekben megállapodtunk, és megállapodás hiányában olyan tulajdonságok, amelyeket mi vagy a gyártó leírtunk, vagy amelyeket Ön az Áru jellegére tekintettel és a végrehajtott reklámozás alapján elvárhatott volna,

1.3.2 alkalmas arra a célra, amelyre a felhasználást feltüntetjük, vagy amelyre az ilyen árukat általában használják,

1.3.3 megfelel a szerződött minta vagy prototípus minősége vagy kivitelezése, ha a minőséget vagy a kivitelezést a szerződött minta vagy prototípus szerint határozták meg,

1.3.4 a megfelelő mennyiségben, méretben vagy súlyban és

1.3.5 megfelelő jogi követelmények.

1.4 Kiterjesztett minőségi garancia. Ha az eladott áruk, azok csomagolása, az árukat kísérő utasítások, a reklám vagy a szerződés a jótállási időnél hosszabb időtartamot határoz meg, amely alatt az áruk vagy az áruk egy része használható, akkor a jótállási idő lejárta után a jótállási idő lejártáig terjedő időtartamra felelősséggel tartozunk Önnek.

1.4.1 az Áruk vagy azok egy része megfelel a szokásos rendeltetésének,

1.4.2 az Áruk vagy azok egy része megőrzi szokásos tulajdonságait.

1.5 A kiterjesztett minőségi garancia időtartama a jótállási idővel egyidejűleg kezdődik. Bizonyos Árukra csak akkor nyújtunk kiterjesztett minőségi garanciát, ha a kiterjesztett minőségi garancia időtartamát az Árukra vonatkozóan a fentiekben meghatározott módon határoztuk meg.

1,6 A jog gyakorlásának ideje. Ön köteles az árut a lehető leghamarabb megvizsgálni, hogy meggyőződjön annak tulajdonságairól és mennyiségéről. Ön köteles az áru hibáiért való felelősségi jogát indokolatlan késedelem nélkül, a hiba felfedezését követően a lehető leghamarabb, a jótállási időn vagy a meghosszabbított minőségi jótállási időn belül velünk szemben érvényesíteni. Ellenkező esetben az áru hibáiért való felelősségre vonási joga megszűnik, és nem kerül megadásra.

1,7 Az Ön jogai az Áru hibája esetén. Ha az Áru hibás, Önnek jogában áll:

1.7.1 a hiba ingyenes kijavítására,

1.7.2 amennyiben a hiba jellegére tekintettel ez nem ésszerűtlen, különösen, ha a hiba nem javítható ki indokolatlan késedelem nélkül, új, hibátlan Áruk szállítására, de ha a hiba csak az Áruk egy részét érinti, Ön csak az adott rész kicserélését követelheti,

1.7.3 ha sem a hiba elhárítása, sem az Áruk vagy azok egy részének kicserélése nem lehetséges, elállhat a Szerződéstől,

1.7.4 a vételárból ésszerű árengedményt kérhet.

1,8 Az Ön jogai a használt Áru hibája esetén. Ha a hibásan eladott áruk vagy a használtan eladott áruk hibásak, Ön jogosult:

1.8.1 a hiba ingyenes kijavíttatására,

1.8.2 a vételárból ésszerű árengedményre,

1.8.3 ha sem a hiba kijavítása, sem a vételárból való kedvezmény nem lehetséges, a szerződéstől való elállásra.

1,9 Az Ön jogai az Áruk ismételt vagy többszörös hibája esetén. Ha Ön nem tudja megfelelően használni az Árut, mert a javítást követően ugyanaz a hiba ismétlődik, vagy több hiba miatt, akkor az Ön választása szerint jogosult:

1.9.1 új Áruk szállítására vagy egy alkatrész kicserélésére, de ez nem vonatkozik a hibásan eladott Árukra vagy a használt Árukra,

1.9.2 ésszerű árengedményre a vételárból,

1.9.3 a szerződéstől való elállásra.

A hiba megismétlődésének minősül, ha legalább két korábbi javítás után ugyanaz a hiba jelentkezik a terméken. Többszörös hibának minősül legalább három olyan hiba egyidejű előfordulása, amelyek mindegyike külön-külön akadályozza az áru használatát.

1,10 Panaszkezelés. Ha Ön fogyasztó, panaszát indokolatlan késedelem nélkül, legkésőbb a panasz benyújtásától számított 30 napon belül feldolgozzuk. Ha Ön nem vállalkozás, panaszát indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb 21 napon belül feldolgozzuk. Ezen időszakon belül értesítjük Önt a panaszának rendezéséről, és az árukat ugyanolyan módon kapja vissza, ahogyan azokat a panasz benyújtásakor átadták nekünk. Ha a reklamáció nem kerül időben rendezésre, Önnek joga van elállni a szerződéstől. Ha a reklamációját elfogadjuk, a jótállási időszak és a meghosszabbított minőségi garanciaidő meghosszabbodik azzal az idővel, amíg a reklamációját feldolgoztuk.

1.11 A reklamáció költségeinek megtérítése. Abban az esetben, ha az Ön igényét elfogadják, Ön jogosult az Áruk hibáiért való felelősségi jog gyakorlása során ésszerűen felmerült szükséges költségek megtérítésére. Abban az esetben, ha az Ön igényét elutasítják, jogosultak vagyunk az Áruk visszaküldésével kapcsolatban felmerült szükséges költségek megtérítésére.

2.       PANASZ A VÁLLALKOZÓ ÁLTAL VÁSÁROLT ÁRUK HIBAJÁRA

2.1 Alkalmazhatóság. A Panaszkezelési eljárásnak ez a szakasza csak akkor vonatkozik Önre, ha Ön vállalkozás, és szabályozza a felelősségünket az általunk az Ön részére az adásvételi szerződés alapján szállított áruk hibáiért.

2.2 A mi felelősségünk az áruk hibáiért. Az árut a megállapodás szerinti mennyiségben, minőségben és kivitelben szállítjuk Önnek. Ha a minőségben és kivitelben nem állapodtak meg, akkor az árukat a szerződésben meghatározott célra, egyébként a szokásos célra alkalmas minőségben és kivitelben szállítjuk Önnek. Ha a mennyiség csak hozzávetőlegesen van megadva, mi határozzuk meg a pontos mennyiséget. Ha az áru hibás, amikor a kárveszély átszáll Önre, akkor a hibáért mi felelünk. Ez a Ez nem vonatkozik arra az esetre, ha a hiba a szokásos módon kijavítható. gondossággal, már a szerződés megkötésekor felismerhető. Minden méretet 10%-os tűréshatárral adunk meg, hacsak másképp nem jelezzük.

2,3 Szokáson felüli jótállás vállalkozóknak. Felelősséget vállalunk azért is, hogy a Szerződésben vállalt időtartamig, megállapodás meg nem adása esetén az Áru átvételétől számított 12 hónapig ,

2.3.1 az Áruk vagy azok bármely része megfelel a szokásos rendeltetésüknek,

2.3.2. hogy megőrzi szokásos tulajdonságait.

2,4 A jog gyakorlásának ideje. Ön köteles az árut a lehető leghamarabb megvizsgálni, hogy meggyőződjön annak tulajdonságairól és mennyiségéről. Ön köteles az áru hibáiért való felelősségből eredő jogát velünk szemben indokolatlan késedelem nélkül, a lehető leghamarabb gyakorolni, miután a hibát felfedezte. Legkésőbb 6 hónapon belül, rejtett hiba esetén 2 éven belül attól a naptól számítva, amikor az Árut átadtuk Önnek, vagy a fenti szabványos minőségi garancia időtartamának végéig gyakorolhatja ezt a jogot. Ellenkező esetben az áru hibájáért való felelősségből eredő joga megszűnik, és nem adható meg.

2,5 Az Ön jogai a Szerződés lényeges megszegése esetén. Ha a hiba a Szerződés lényeges megszegését jelenti, Önnek joga van:

2.5.1 a hiba kijavítása új, hibátlan Áruk szállítása vagy a hiányzó Áruk szállítása útján,

2.5.2 a hibát az Áruk kijavításával orvosolja,

2.5.3 ésszerű árengedményt a vételárból; vagy

2.5.4 elállni a szerződéstől.

A Szerződés lényeges megszegésének minősül az olyan hibás Áruk szállítása, amelyről a Szerződés megkötésekor tudnunk kellett, hogy ha Ön előre látta volna, nem kötötte volna meg velünk a Szerződést; ellenkező esetben a Szerződés megszegése lényegtelennek minősül. Ha Ön nem értesít minket a választott jogáról, akkor ugyanazok a jogok illetik meg Önt, mint a Szerződés nem lényeges megszegése esetén.

2,6 Az Ön jogai a Szerződés nem lényeges megsértése esetén. Ha a hiba a Szerződés nem lényeges megszegése, Ön jogosult:

2.6.1 a hiba kijavíttatására,

2.6.2 a vételárból ésszerű árengedményre.

Ha Ön nem értesít minket a választott jogáról, akkor a hibát az Áruk kijavításával, új Áruk szállításával vagy az általunk nem szállított Árukkal való ellátással orvosolhatjuk. Ön nem változtathatja meg az Ön által választott jogot a későbbiekben a beleegyezésünk nélkül.

2,7 A reklamáció költségeinek megtérítése. Ha követelését elfogadják, mindegyik fél viseli saját költségeit, amelyek az Áru hibáiért való felelősségi jogának gyakorlása során merültek fel. A reklamáció elutasítása esetén jogunk van az áruk visszaküldése során felmerülő szükséges költségek megtérítésére.

3.       ÁLTALÁNOS RENDELKEZÉSEK

3.1 Reklamáció megerősítése. Az Áru hibáiért való felelősségi jog gyakorlásakor írásos visszaigazolást adunk ki arról, hogy mikor gyakorolta a jogát, mi a panasz tartalma, és milyen módon kezeli a panaszt. , valamint a panasz kezelésének időpontjának és módjának megerősítése, ideértve a javítás elvégzésének és időtartamának megerősítését, vagy a reklamáció elutasításának írásos indoklását.

3.2 Felelősség kizárása. Nem vállalunk felelősséget Ön felé

3.2.1 u élelmiszerek és italok a fogyasztásukkal kapcsolatos szubjektív érzékszervi észlelések, sem a szervezetre gyakorolt ​​szokásos vagy specifikus hatások (allergiás reakciók stb.) miatt,

3.2.2 az alacsonyabb áron értékesített áruk esetében azért a hibáért, amelyért az alacsonyabb árat kikötötték,

3.2.3 az áruk szokásos használatából eredő kopásért és elhasználódásért,

3.2.4 használt Áruk esetében az Áruk átvételekor meglévő használati vagy kopási szintnek megfelelő hiba miatt,

3.2.5 az Áruk természetéből adódó hibái, különösen a fogyó és romlandó áruk esetében,

3.2.6 az Áruk hibáiért, ha azokról Ön az Áruk átvétele előtt tudott,

3.2.7 az Áruk hibáiért, ha azokat Ön okozta,

3.2.8 az Áruknak az utasításokkal vagy a szokásos használati móddal ellentétes használatának következményeiért,

3.2.9 élelmiszerek és italok esetében az ésszerűség követelményének megsértésével történő fogyasztásuk következményeiért.

3.3 Képtelenség kérni a Szerződéstől való elállást és új áruk szállítását. Ha nem tudja visszaküldeni az Árukat abban az állapotban, ahogyan megkapta, akkor nem állhat el a Szerződéstől, és nem kérhet új Áruk szállítását. Ez nem vonatkozik,

3.3.1 ha az Áruk hibájának megállapítására irányuló vizsgálat eredményeként az állapot megváltozott,

3.3.2 ha Ön a hiba felfedezése előtt használta az Árukat,

3.3.3. Ön nem okozta cselekményével vagy mulasztásával az Áruk változatlan állapotban történő visszaküldésének lehetetlenségét; vagy

3.3.4 ha Ön a hiba felfedezése előtt eladta az Árut, ha azt elfogyasztotta, vagy ha az Árut a szokásos használat során megváltoztatta; ha ez csak részben történt meg, akkor Ön köteles visszaszolgáltatni nekünk azt, amit még vissza tud szolgáltatni, és a fennmaradó részért kártalanítani minket, amennyiben az áru használatából hasznot húzott.

3.4 Reklamáció módja. Ha élni kíván a hibákért való felelősséggel kapcsolatos jogával, ennek a legjobb módja:

3.4.1 az áruknak a székhelyünkre történő elküldésével,

3.4.2 ha a jótállási vagy egyéb dokumentumban, az Áruk csomagolásán vagy webáruházunkban egy másik személyt neveztek meg a hibákért való felelősség érvényesítésére kijelölt személyként.

3,5 Reklamáció feltételei. Az árut olyan állapotban kell átadni nekünk, amely lehetővé teszi számunkra a követelés érvényességének értékelését, különösen az áru nem adható át indokolatlanul piszkos állapotban. A reklamáció benyújtásakor Önnek a következőket kell tennie:

3.5.1 bizonyítani, hogy az árukat tőlünk vásárolták,

3.5.2 megadni, hogy az Áruk milyen hibájára hivatkozik, és hogyan kéri a követelés rendezését. A reklamáció kezelésének kért módja utólag nem változtatható meg a beleegyezésünk nélkül.

3.6. Az értékesítési nyilvántartásról szóló törvény értelmében az Eladó köteles nyugtát kiállítani a Vevőnek. Ezzel egyidejűleg köteles a beérkezett értékesítést az adóhatóságnál online regisztrálni; technikai hiba esetén legkésőbb 48 órán belül.

Prága, 2023. augusztus 7.

Hozzájárulás a személyes adatok feldolgozásához
Elállási űrlap